ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔မရီး






ကြၽန္ေတာ္နဲ႔မရီး


ကြ်န္ေတာ္နဲ႕မရီးးး
ကြ်န္ေတာ္နာမည္ကေအာင္ေသာ္ပါကြ်န္ေတာ္ကတကၠသိုလ္ေက်ာင္းပါကြ်န္ေတာ့္မွာအကိုတစ္ေယာက္ရွိပါတယ္သူကေတာ္ကိုေအာင္ေမာ္ပါသူ႕ကကြ်န္ေတာ့္ထက္၁၀နွစ္ႀကီးပါတယ္သူမွာမိန္းမေလးရွိတယ္သူ႕မိန္းမနာမည္ကေထြးငယ္ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့သူ႕မိန္းမကိုမငယ္လို႕ဘဲေခၚပါတယ္မငယ္ရဲ႕အသက္ကကြ်န္ေတာ္နဲ႕၃နွစ္ေလာက္ဘဲကြာတာေတာင့္ေတာင့္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ေရစင္းငါးႀကီးဆံပင္ရွည္ရွည္အရပ္ရွည္ရွည္နို႕ႀကီးႀကီးဖင္ကေတာ့ေကာက္ျပီးေတာ့နည္းနည္းႀကီးတယ္ကြ်န္ေတာ္တစ္ခါတစ္ေလအိမ္ျပန္ေနာက္က်ရင္အကိုနဲ႕သူမိန္းမနဲ႕လိုးေနတာကိုေခ်ာင္းႀကည့္မိတယ္ဗ်မငယ္ရဲ႕အတြင္းပိုင္းေတြကေဖြးဥျပီးနို႕သီးေခါင္းေလးေတြကညိဳညိဳေလးအေပေကာင္္းခ်က္ကေတာ့အကိုေစာင့္လိုက္တိုင္ဖင္ႀကီးေျမာက္ျပီးေကာ့ေကာ့ေပးေနတာဗ်အဲ့လိုေကာင္းတာကြ်န္ေတာ္အာ့ေတြေျမင္ျပီးကထဲကအိမ္ျပန္ေနာက္က်ျပီးမွျပန္တယ္သူတို႕လိုးတာကိုေန႕တိုင္းေခ်ာင္းႀကည့္ျပီးမငယ္ကိုလိုးခ်င္စိတ္ေတြေပါက္ေနေတာ့တာေပါ့တစ္ရက္ကြ်န္ေတာ္အိပ္ယာထဲမွာမငယ္ကိုမွန္းျပီးဂြင္းထုေနတာမငယ္အိမ္ေပါၚကိုတက္လာသံႀကားေတာ့ေတြ႕တဲ့ပုဆိုးေကာက္ဝတ္ျပီးအထမငယ္ကအဝင္ပုဆိုကကုတင္နဲ႕ျငိျပီးကြ်တ္သြားတာကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ေတာင္ေနတဲ့လီးႀကီးကိုလည္းျမင္ေရာမယ္ကဟယ္ဆိုျပီးမ်က္လံုအဝိုင္းသားနဲ႕ႀကည့္ျပီးအိမ္ေအာက္ကိုေျပးဆင္းသြားတယ္အဲ့ေနာက္ပိုင္းမငယ္ကိုကြ်န္ေတာ္မေတြ႕ေအာင္ေရွာင္တယ္ဗ်ကိုကလိပ္ျပာမလံုဘူးေလတကယ္တမ္းကြ်န္ေတာ္မသိတာကမငယ္ကကြ်န္ေတာ့္လီးကိုျမင္ျပီးထဲကသူ႕ေယာက်ာ္းကြ်န္ေတာ့္အကိုနဲ႕လိုးရတာfeelသိပ္မလာသလိုအကိုကလည္းသိပ္မလိုးေတာ့ငတ္ေနတာေပါ့ကြ်န္ေတာ္လည္းဒါကိုမငယ္ေရခ်ိဳးတုန္းေရခ်ိဳးခန္းနားကေနအျဖတ္ငယ္ရဲ႕ပါးစပ္ကကြ်န္ေတာ့္နာမည္ကိုေခၚလိုက္တာကိိုကြ်န္ေတာ္သေဘာေပါက္လိုက္ပါတယ္ကြ်န္ေတာ္လည္းဒါနဲ႕မငယ္ကိုလိုးဖို႕စက်ံပါေတာ့တယ္အစဥ္ကလည္းေျပကိုမေျပဘူးမငယ္ကလည္းအထာေပးကြ်န္ေတာ္ကလည္းလိုးခ်င္ေနတာမွတပိုင္းကိုေသလို႕အကိုမရွိေတာ့ကြ်န္ေတာ္ကမအားကြ်န္ေတာ္အားေတာ့အကိုကရွိေနေတာ့ကြ်န္ေတာ္လည္းအႀကံကုန္ေနတာေပါ့တစ္ညေနအကိုကကြ်န္ေတာ့္ကိုလက္ေဖ့ရည္ဝယ္ခိုင္းေတာ့လက္ေဖ့ရည္ထဲကိုအိပ္ေဆးေတြထည့္လာပါတယ္အိမ္ေရာက္ေတာ့အကိုေကာမငယ္ေကာေသာက္ျပီးအိမ္ေရွ႕အခန္းမွာအိပ္ေျပာေနတယ္ေလကြ်န္ေတာ္လည္းမငယ္နားသြားျပီးအိပ္မအိပ္စမ္းသတ္ေသခ်ာျပီဆိုေတာ့အပိုင္လုပ္ျပီေလမငယ္ရဲ႕ရင္သားႀကီးေတကိုအေပၚကကိုင္ျပီးႏႈတ္ခမ္းခ်င္စုပ္တယ္ျပီးေတာ့လက္တစ္ဖက္မငယ္ရဲ႕ေစာက္ဖုတ္ႀကီးရွိတဲ့ဆီခံုကိုထမီေပၚကေနအထက္ေအာက္ပြတ္ဆြဲျပီးေဇာင္းတတိုက္ေပးေနပါတယ္ကြ်န္ေတာ္လည္းနိုးလာမွာဆိုးတာနဲ႕မငယ္ရဲ႕အက်ီကိုလွမ္ျပီနီညိဳေရာင္နို႕သီးေခါင္းေလးေတကိုပါးစပ္နဲ႕စုပ္လက္နဲ႕ေခေပးလိုက္ပါးစပ္နဲ႕စုပ္လိုက္လုပ္ေနေတာ့မငယ္ဆီကအသံယဲ့ယဲ့ေလးထြက္လာပါေတာ့တယ္ကြ်န္ေတာ္လည္းမငယ္ထမီကိုခြ်တ္ခ်ျပီးေစာက္ဖုတ္ကိုလက္နဲ႕ကလိေစာက္စိေလးကိုလက္နဲ႕ေခ်ေပးလိုက္လုပ္ေနေတာ့မငယ္ေစာက္ဖုတ္ေလးကေစာက္ရည္ႀကည္ေလးေတြစိမ့္ထြက္လာပါတယ္ကြ်န္ေတာ္လည္းတအားလိုးခ်င္လာတာနဲ႕လီးကိုထုတ္ျပီးမငယ္ရဲ႕ေစာက္ဖုတ္ဝမွာေတ့ျပီးထိုးထည့္လိုက္ေတာ့ေကာင္းလိုက္တဲ့အရသာဗ်ာေႏြးျပီးစိမ့္ေနတာဘဲမွန္မွန္ေလးအခ်ပ္၂၀ေလာက္လုပ္ျပီးေတာ့မယ္ငယ္နိုးလာပါတယ္
ဟယ္ေမာင္ေလးဒါဘာလုပ္
အဲ့လိုဘဲရွိေသးတယ္ကြ်န္ေတာ္တစ္ခ်က္ေစာင့္ည့္လိုက္ပ္ါတယ္
အမေလးးး းးးးးေကာင္းလိုက္တာ
မမေမာင္ေလးလိုးေပးမယ္ေနာ္
မင္းအကိုနိုးသြားလိမ့္မယ္မနိုးပါဘူးအိပ္ေဆးေတြတိျက္ထားတယ္
အင္းအာ့ဆိုလိုးေလ
မမေမာငေလးကိုဖင္ကုန္းေပးပါလား
မငယ္ကဖင္ေလးကုန္းေတာ့ကြွ်န္ေတာ္လည္းေနာက္ကေနျပီေစာက္ဖုတ္ထဲလီးထ ည့္ျပီးလိုးမငယ္ကလည္းဖင္ေလးေကာ့ေကာ့ေပး
အားးးးေကာင္းတယ္အားးးးအားးးး
အားးးးးအားးးးအားးးးးအားးး
ေကာင္းလိုက္တာေမာင္ေလးရယ္လိုးလိုးေမာင္ေလးလိုးမမေစာက္ဖုတ္ကြဲရင္ကြဲသြာပါေစေစာင့္အာရပါးရေစာင့္မမျပီးေတာ့မယ္အားးးးးးးး
အားးးးအားးအားးးအအအအအအအအအားးးးးးး
အားးးးးးးအားအအအအအအအအအားးးးးးးးးေကာင္းလိုက္တာေမာင္ေလးရယ္ကြ်န္ေတာ္လည္းအားရပါးရအတင္းေစာင့္လိုးတာ
ဖက္ဖကဖ္ဘက္ဘက္ဘက္ဘက္အားးးးးးးးးးေကာင္းလိုက္တာအားးးးးးးးအခ်က္ငါးဆယ္ေလာက္ေစာင့္လိုက္ျပီးကြ်န္ေတာ္လီးထဲကလရည္ေတကိုမငယ္ေစာက္ဖုတ္ထဲပန္းထည့္လိုက္ပါေတာ့တယ္
credit:မူရင္းေရးသားသူ
  


No comments:

Powered by Blogger.